Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej:
  • jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie,
  • że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!),
  • jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy,
  • jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
Źródło: empik.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *