Marka na cztery sposoby

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.

Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:

  • opartą na percepcji odbiorcy
  • opartą na reakcji emocjonalnej
  • opartą na więzi społecznej
  • opartą na idei kulturowej

Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Źródło: empik.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *