Matematyka zaufania

JAK DZIĘKI ZAUFANIU BUDOWAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ I ODNOSIĆ SUKCESY W BIZNESIE

Kiedy ufać? Kiedy nie ufać? Czy można w ogóle mierzyć zaufanie? W jaki sposób odróżnić zaufanie od łatwowierności? Czy zaufanie ma wpływ na wyniki biznesowe, a jeżeli ma, to jak czymś tak ulotnym można świadomie zarządzać?

Na ponad 180 stronach znajdziesz ogrom konkretnych wskazówek i przykładów na temat zaufania w biznesie oraz tego, jak ważną rolę odgrywa ono w każdej firmie. Z ich pomocą stworzysz takie struktury biznesowe, które nie ugną się pod pierwszym lepszym kryzysem i trudno będzie je obrócić w pył przez konkurencję.

Ludzie szukają cudownych sposobów na to, jak podnieść sprzedaż i zwielokrotnić wyniki. Szukają drogi na skróty. Wydaje się, że nie ma czegoś takiego, prawda?

Przewrotnie powiem, że jest, ale furtka do drogi na skróty wymaga odpowiedniego klucza. Tym kluczem jest zaufanie, jednak trzeba sobie solidnie zapracować, aby mieć do niego dostęp.

ZASTANÓW SIĘ…

  • O ile łatwiej jest sprzedać klientowi, który Ci ufa?
  • O ile łatwiej jest poprosić o wykonanie zadania pracownika, do którego ma się zaufanie?
  • O ile łatwiej pracuje się w środowisku, w którym ludzie wiedzą, że mogą na sobie polegać?

Książka Matematyka Zaufania w liczbach to:

  • 180 stron praktycznej wiedzy na temat psychologii zaufania
  • 7 obszernych rozdziałów
  • 20 analiz ukazujących wpływ zastosowania psychologii zaufania w biznesie
  • 30 konkretnych i praktycznych wskazówek, które możesz zastosować w swojej organizacji

 


Głównym celem, jaki przyświecał mi przy pisaniu tej książki, to zapoznanie Cię z podstawowymi zasadami funkcjonowania zaufania w biznesie. Pokazuję w niej reguły budowania zaufania do siebie oraz wartościowe modele zarządzania zaufaniem w firmie.

Większość moich studentów oraz liderów organizacji zgadza się, że zaufanie jest kluczowym elementem w prowadzeniu biznesu. Jednocześnie przyznają, że nie spotkali się ze zbyt wieloma praktycznymi publikacjami na ten temat, które dawałyby im konkretne porady, co do zastosowania filozofii zaufania w codziennym życiu zawodowym i prywatnym.

Dlatego w tej książce znajdziesz tylko praktyczne wskazówki, które mogą być z powodzeniem wykorzystane przez liderów w codziennej menedżerskiej pracy oraz jako inspiracja do krzewienia kultury wysokiego zaufania w biznesie.

Książka odpowiada na szereg ważnych pytań – kiedy ufać, a kiedy nie ufać, jak budować osobistą wiarygodność i zaufanie w relacjach, jak rozwijać zespoły i zaufanie w organizacji oraz jak odbudowywać na rynku utracone zaufanie?

Napisałem ją prostym językiem, nie musisz zatem obawiać się zasypywania złożonymi terminami psychologicznymi i ekonomicznymi. Zależało mi na tym, aby można było ją przeczytać w ciągu kilku przerw na kawę, a potem jak najszybciej zastosować te wskazówki w praktyce.

Bardzo mnie boli to, że wielu próbuje zbudować biznes na sztuczkach, manipulacji, przekrętach, a potem dziwią się, że konstrukcja wali się na głowę i trudno wszystko utrzymać. Przy tak zbudowanym biznesie nie ma czego ratować, bo od samego początku brakowało tam solidnych fundamentów.

Trzeba zacząć inaczej albo szybko zmienić sposób działania. Chyba że chcesz świadomie dołączyć do grona upadających firm, w których liczą się wyłącznie powierzchowne wartości, bez patrzenia szerzej.

Najciekawsze jest to, że za zaufaniem stoją takie same procesy, algorytmy, jak za wzorami matematycznymi. W książce „Matematyka Zaufania” szczegółowo je opisuję i pokazuję, że nad zaufaniem w biznesie możesz pracować tak samo, jak nad każdą inną gałęzią firmy.

Kiedy stawiasz dom, nie zaczynasz od dachu, ale najpierw koncentrujesz się na solidnych fundamentach, które to wszystko utrzymają. Dopiero w kolejnych krokach dokładane są kolejne elementy, aby na koniec otrzymać stabilną konstrukcję, która z powodzeniem przetrwa wiele lat.

Podobnie jest z zaufaniem, a ta książka, to konkretny i praktyczny przewodnik, dzięki któremu także Ty zaczniesz działać, opierając się na wartościach, które są niezmienne od tysięcy lat i zagwarantowały sukces wielu firmom.

– Sebastian Kotow
Źródło: osmpower.pl

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *