Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do „kołczów”?
Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego?
Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych?
Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole – to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów.
Prof. zw. dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego – miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
O AUTORZE
Tomasz Gordon jest certyfikowanym trenerem biznesu, mentorem, twórcą i koordynatorem innowacyjnych studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy, Toruniu i Warszawie, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Od ponad 17 lat wspiera menedżerów, działy HR i sprzedaży w rozwoju ich kompetencji. Prowadził zaawansowane projekty szkoleniowe między innymi dla Samsung Electronics Polska, Huawei Polska oraz PZU. Od 2007 roku jest ekspertem wielopoziomowego testu kompetencji zawodowych Master Person Analysis. Jego artykuły publikowano w magazynach: Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży i World Business Class Magazine.
Żródło: onepress.pl