Jak marketing buduje marki

Budowanie marki

Budowanie marki dziś może być traktowane jako moda i czasem, a raczej w niektórych przypadkach faktycznie tak jest.
Jednostki poddają się trendom i ślepo naśladują działanie niekoniecznie dobrze wybranych osób, które mają już wypracowaną opinię na swój temat.
Im osoba jest bardziej rozpoznawalna, tym bardziej skrajne są opinie o niej. To zupełnie naturalna kolej rzeczy.
Mamy z jednej strony zagorzałych fanów, osoby neutralne, obojętne oraz przeciwników o hejterach nie wspominając.

W każdym środowisku tak jest.

Polityka najlepiej pokazuje wspomniane grupy, ale nie jest to dobry przykład do budowania marki osobistej, a na pewni jeszcze nie na naszym rodzimym podwórku.

Znacie swoją wartość, macie wiedzę i doświadczenie nie mniejsze niż inny, którzy w Waszym odczuciu świetnie funkcjonują w przestrzeni medialnej. Dlaczego Wam nie wychodzi?

Ulubiona odpowiedź doradców brzmi – to zależy…
Zależy od bardzo wielu czynników, które połączone w odpowiedni sposób mają decydujący wpływ na powodzenie lub jego brak.

Jak chcecie, żeby mówiono o Was bez Was… Jak chcecie być kojarzeni? Jake ludzkie problemy ma rozwiązywać Wasza marka?

O tym właśnie mówi nasza marka osobista. Jak zatem świadomie budować dobrą markę? Jakich używać narzędzi i od czego zacząć.
Przyznam, że pomimo, iż nie jestem absolutną nogą w temacie marketingu, to kilka tak prostych i zdawałoby się oczywistych rzeczy zaskoczyło mnie. Zaskoczyło właśnie swoją prostotą i po raz kolejny potwierdza się stara prawda, że najlepsze są proste rozwiązania.

W oparciu o te proste techniki Karol przygotował dla Was darmowy materiał, który pomoże nakreślić początek działań. Ten materiał w połączeniu z treścią odcinka da konkretną wymierną wartość nie tylko tym, którzy przymierzają się do pracy nad własną marką, ale i tym którzy już podjęli działania.

Zapraszam do wysłuchania rozmowy, która w sumie nie o samej marce, ale także o:
– dobrych praktykach
– sprzedaży
– cierpliwości
– serwisie po sprzedażowym

Polecane materiały:
https://hyken.com/blog/

Karol w sieci:
https://www.linkedin.com/in/karol-kiezel/
http://karolkiezel.pl/
https://www.youtube.com/channel/UCrgiWFSGv0Kzb2UoW7PGIvQ

 

Prezent dla słuchaczy podcastu: https://karolkiezel.pl/poradnikowo

 

Zapowiedź do odcinka – Agnieszka z podcastu Oplotki https://oplotki.pl/ – wielkie dzięki Aga

 

Jak słuchać podcastu:

Podcastów możesz słuchać na urządzeniach mobilnych oraz bezpośrednio ze strony www.
Poniżej linki do najpopularniejszych aplikacji i metod umożliwiających odsłuch:

ANDROID

SPOTIFY

ITUNES

GOOGLE PODCASTS

SPREAKER

STITCHER

CASTBOX

YOUTUBE

Ważne funkcje, to możliwość przyspieszania odsłuchu, co pozwala w krótszym czasie odsłuchać więcej treści. Uwaga – dla wyższych prędkości wymagane jest większe skupienie na słuchanych treściach. Bez tego można w krótkim czasie ominąć wartościową część odcinka.

Co istotne dla słuchaczy…

Warto wspomagać twórców i oceniać ciekawy i wartościowy podcast.
Przyznajemy odpowiednią ilość gwiazdek (maksymalna ilość to najwyższa ocena), a także dodajemy komentarz, który dodatkowo będzie motywował twórcę oraz wpływał na lepszą dostępność podcastu dla innych zainteresowanych podobną tematyką.

Wejdź proszę na mój profil w serwisie Patronite: https://patronite.pl/RODK

Miłego słuchania

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

13 komentarzy dla “Jak marketing buduje marki”

  1. Myślę, że będę tutaj wpadać częściej, ponieważ poprzez swojego bloga, którego staram się pisać najlepiej jak umiem, już teraz buduję markę swojej przyszłej marki

    1. To miłe 🙂
      Cieszę się, że mogliśmy z Karolem wesprzeć ten proces 🙂
      Powodzenia!

    1. Zgadza się…
      Nie każdy potrafi odpowiednio użyć młotka, więc nie ma się co dziwić, że firmy nie potrafią dobrze korzystać z marketingu 😉

    1. Cieszę się, że odcinek się podobał. Zachęcam do przesłuchania innych odcinków 🙂

  2. Wysłuchałem z wielkim zainteresowaniem,bo chciałem wiedzieć czym się zajmujesz .Wniosek mój jest taki że Twoja praca jest twoim hobby.Mówisz o niej w sposób interesujący i przybliżający markieting zupełnym laikom.Tak opowiadają pasjonaci.

  3. Pingback: Jak marketing buduje marki - podcast Wojciech Strózik - Karol Kieżel - Marketing Po Ludzku