Jak wiarygodna marka sprzedaje

Internet to przepastne źródło wiedzy, również tej bezużytecznej

Internet jest również źródłem przeróżnych specjalistów i ekspertów, którzy dzielą się swoją wiedzą. Od jakiegoś czasu można uznać, że i ja się do nich zaliczam i z pewnością zaliczają się do nich także moi goście.
Jednak jest to miejsce, gdzie każdy może opublikować dosłownie wszystko, co chce i nazywać siebie, jak tylko chce.
Jak spośród tych wszystkich zbiorów osobistości wyłowić te warte obserwowania, słuchania i praktykowania przekazywanych przez nich informacji?

Nie jest to łatwe

Nie chcę skupiać się na tej ciemnej stronie sieci, przepełnionej tak zwanymi fakenewsami, czyli informacjami nieprawdziwymi, czy samozwańczymi ekspertami wielu dziedzin. Szkoda na to czasu, kiedy pod nosem mamy perełki warte pokazania szerszemu światu.

Taką perełką jest mój gość, Marta Czapik, znana też jako Legalna Marta.

Jej droga dopiero się zaczęła, a już zaszła bardzo daleko. Jak sama powiedziała, nie sądziła, że będzie robiła dwa szkolenia w miesiącu, a robi dwa szkolenia dziennie!

Zapraszam do posłuchania rozmowy, z której dowiesz się między innymi jak:

  • zmieniały się Marty pasje
  • stworzyć strategię
  • wygląda rozwój biznesu
  • sprzedawać nie sprzedając

Pomijając wszystkie kwestie techniczne MS 365, należy podkreślić, że Marta w bardzo krótkim czasie zbudowała swoją markę, koncentrując się na konkretach, ale też wkładając dużo pracy w swój rozwój.

Marta poleca:

Jacek Walkiewicz – „Pełna MOC możliwości”
Jacek Walkiewicz – „Pełna MOC życia”
Jacek Walkiewicz – „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza. Zainspiruj się do działania”

Marta w sieci:

https://www.linkedin.com/in/marta-czapik/
https://www.legalnamarta.pl/

Pobierz poradnik przygotowany przez Martę, specjalnie dla słuchaczy podcastu:

Pobierz poradnik
Klikając w ten obraz, pobierzesz poradnik MS 365, który przygotowała Marta

DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE SWOIM PATRONOM!

Wszyscy patroni mają dostęp do treści podcastu i wpisów z wyprzedzeniem. Pomagają mi wybierać gości i tematy do podcastu.
Ja dwoję się i troję, żeby za to wsparcie otrzymali jak najwięcej korzyści. Zapytaj ich, a może i ty zgodzisz się dołączyć do tej sympatycznej gromadki.

Wielkie DZIĘKUJĘ
Zbyszkowi,
Michalinie,
Wioletcie,
Krzyśkowi,
Wiktorowi,
Marcinowi (poprosił o link do dowolnej akcji, więc wybrałem tę),
Marcinowi,
Katarzynie,
Annie,
Marice,
Łukaszkowi,
Tomkowi,
Tomkowi (link do akcji charytatywnej),
oraz wszystkim, którzy wolą pozostać anonimowi – Wielkie dzięki!!!

I Ty możesz zostać patronem podcastu. Kliknij poniższy obrazek i zdecyduj.


 

Zapraszam też do zapisania się na podcastowy newsletter!
Wejdź na stronę i przekonaj się, że warto.

Śmiało klikaj obrazek ???

 

 

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

3 komentarze dla “Jak wiarygodna marka sprzedaje”

  1. Tym kims bedzie marka skoncentrowana na kliencie, jego mozliwosciach i ograniczeniach. Mowiaca do niego jego jezykiem, a nie branzowym zargonem. Odpowiadajaca precyzyjnie na pytania oferujaca nie za duzo i nie za malo informacji. Ulozone w czytelny i przystepny sposob. Sluzace jak najwiekszej jasnosci, zanim zapadnie decyzja zakupowa.

  2. Wojtku, kolejny świetny gość w Twoim podcaście! Dziękuję za świetny materiał z rana! Dawka informacji o budowaniu brandu jest ciekawą inspiracją – szczególnie krótkie scenariusze do nagrań – dziękuje.

    1. Tak. Mnie też urzekła duża świadomość Marty i ciągłe dążenie Marty do dawania więcej i lepiej!
      Bardzo ciekawa rozmowa – także dla mnie.
      Dziękuję Szymon za to, że jesteś!