Nie wszystko jest wynikiem strategii
Niekiedy obecność we właściwym miejscu i właściwym czasie wpływa na decyzje, inspiruje i popycha do działania. Takie działanie może doprowadzić do miejsca, którego nie można było określić w najlepszych strategiach.
Kiedy pytasz ekspertów, to bardzo często w odpowiedzi usłyszysz to, co chciałeś usłyszeć, a nie to, jak naprawdę było.
Paweł Tkaczyk nie ma problemu w opowiadaniu o przypadku, jako jednym z czynników jego sukcesu.
I ja to szanuję!
Warto podkreślić, że przypadek może być jednym z elementów sukcesu, bo cała reszta, to zwykle ciężka praca i wiele wyrzeczeń. Paweł jest ekspertem w zakresie budowania marek, nie tylko osobistych. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób zajmujących się marketingiem, dlatego cieszę się, że chętnie przyjął zaproszenie do rozmowy, z której dowiesz się między innymi o:
- pasji Pawła
- rozwoju osobistym
- znaczeniu koloru i innych elementów rozpoznawalności marki (znakach szczególnych)
- strategii budowania marki Paweł Tkaczyk
- mierzeniu
- książkach
i z pewnością kilku innych tematach.
Patroni mieli już okazję przesłuchać odcinek z kilkudniowym wyprzedzeniem i otrzymałem bardzo pozytywne oceny.
Jaka będzie Twoja opinia? Podziel się nią pod postem – porozmawiajmy o tym.
Paweł poleca:
Negocjacje z potworami – Igor Ryzow
Przyczepne Historie – Chip Heath, Dan Heath
Sprzedawanie Niewidzialnego. Przewodnik po Nowoczesnym Marketingu Usług – Beckwith Harry
Wywieranie wpływu na ludzi Teoria i praktyka – Robert Cialdini
Paweł w sieci:
https://paweltkaczyk.com/
Paweł@paweltkaczyk.com
DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE SWOIM PATRONOM!
Mają oni dostęp do różnych treści, czasem tych nie publikowanych, do materiałów i książek ode mnie i gości podcastu. Proponują gości, tematy, a nawet przygotowują pytania do gości, co szczególnie widać w odcinku #107.
Wielkie DZIĘKUJĘ
Zbyszkowi,
Michalinie,
Wioletcie,
Krzyśkowi,
Wiktorowi,
Marcinowi (poprosił o link do dowolnej akcji, więc wybrałem tę),
Katarzynie,
Katarzynie,
Annie,
Łukaszkowi,
Tomkowi,
Tomkowi (link do akcji charytatywnej),
Szymonowi,
Dawidowi,
Markowi,
Mirosławowi (link do akcji charytatywnej),
Błażejowi, (link do akcji charytatywnej)
Hubertowi,
Pawłowi,
oraz tym, którzy wolą pozostać anonimowi – Wielkie dzięki!!!
I Ty możesz zostać patronem podcastu. Kliknij poniższy obrazek i zdecyduj.
Zapraszam też do zapisania się na podcastowy newsletter!
Wejdź na stronę i przekonaj się, że warto.
Śmiało klikaj obrazek