Sprzedaż w mediach społecznościowych

Jak i czy sprzedawać w mediach społecznościowych

Media społecznościowe już dawno przestały być stricte społecznościowe. Na początku Naszej Klasy, czy choćby Facebook’a koncentrowałeś się na znalezieniu prawdziwych znajomych. Kolegów i koleżanki z czasów szkoły i pewnie dalszą rodzinę. Później szukałaś znajomych z pracy, których czasem znałaś tylko z widzenia.

Teraz media społecznościowe mają tylko dwa zastosowania

Z pewnością ktoś będzie uważał inaczej i ma prawo.
Dlaczego jednak uważam, że tylko dwa i o co chodzi? Przede wszystkim dzisiaj w mediach odbywa się SPRZEDAŻ! W różnych formach i odmianach, ale przede wszystkim sprzedajemy za pomocą social mediów.

Sprzedajemy CZAS!

Sprawdź w „wolnej” chwili, ile czasu spędzasz w poszczególnych mediach społecznościowych i co tam oglądasz.
W mediach społecznościowych coraz więcej ekspertów, znawców, specjalistów, czy pasjonatów. I ja gdzieś tu jestem w tej grupie, trochę jako specjalista, czasem znawca, ale głównie pasjonat.
Sprzedajesz swoją wiedzę, swoje doświadczenia i trochę samego siebie.

I mnie zdarzyło się kupić

Kupuję często. Głównie czyjeś doświadczenia, czasem realne produkty: książki bądź kursy online.
Uczę się świadomego sprzedawania, bo to jest ważna i zgodna z trendami, umiejętność.

Jak zatem sprzedawać?

Jeśli chodzi o podcasty, to mogę powiedzieć, że najlepiej działa sprzedaż bez sprzedaży. Mówiłem o tym w swoim podcaście, więc nie będę rozwijał.
Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? Nie wiem. Na szczęście mój gość świetnie orientuje się w temacie, więc zapraszam do wysłuchania naszej rozmowy.

Drugie zastosowanie, to komunikacja

Każde z tych mediów ma funkcję DM (Direct message — wiadomość bezpośrednia), więc chętnie piszemy. Chętniej piszemy, niż dzwonimy.
I to już koniec zastosowania mediów społecznościowych. Bo rozrywka, czy inne aspekty, które początkowo stały za social mediami, są już marginalne.

Oczywiście możemy o tym podyskutować, bo od tego na przykład jest możliwość zamieszczania komentarzy.

Grzegorz poleca:

Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype – Jay Bear
Uwiedź klienta — Monika Czaplicka
Tajniki sprzedaży na LinkedIn — Grzegorz Miecznikowski

Grzegorz w sieci:

https://grzegorzmiecznikowski.pl/
https://www.linkedin.com/in/grzegorzmiecznikowski/

 

SŁUCHAJ PODCASTU BEZPOŚREDNIO W APLIKACJI:

SPOTIFY

APPLE PODCASTS – pamiętaj, żeby zostawić recenzję podcastu ?

GOOGLE PODCASTS

SPREAKER

STITCHER

CASTBOX

YOUTUBE

ANDROID

DZIĘKUJĘ ZA WSPARCIE SWOIM PATRONOM!

Mają oni dostęp do różnych treści, czasem tych nie publikowanych, do materiałów i książek ode mnie i gości podcastu. Jak już jesteśmy w temacie książek od gości podcastu, to Radek, co dla mnie jest niesamowitym doświadczeniem, obdarował wszystkich patronów podcastu #RODK swoją książką „Strategi LEAN”.
Zaznaczę, że cena na okładce wartościowej i pięknie wydanej książki, to 99 zł

Dzięki aplikacji Patronite Audio mają dostęp do materiałów przed ich oficjalną publikacją oraz ewentualnych materiałów audio / wideo ekstra.

Bardzo DZIĘKUJĘ:
Zbyszkowi,
Michalinie,
Wioletcie,
Krzyśkowi,
Wiktorowi,
Marcinowi (poprosił o link do dowolnej akcji, więc wybrałem tę),
Katarzynie,
Annie,
Łukaszkowi,
Tomkowi,
Tomkowi (link do akcji charytatywnej),
Szymonowi,
Dawidowi,
Markowi,
Mirosławowi (link do akcji charytatywnej),
Hubertowi,
Pawłowi,
Dominikowi,
Ani,
Damianowi,
Oliwii,

WIELKIE DZIĘKI!!!

I Ty możesz zostać patronem podcastu. Kliknij poniższy obrazek i zdecyduj.

 

 

Zapraszam też do zapisania się na podcastowy newsletter!
Wejdź na stronę i przekonaj się, że warto.

Śmiało klikaj obrazek

 

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *