Sprzedawanie Niewidzialnego. Przewodnik po Nowoczesnym Marketingu Usług

Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego – to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

„Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług” to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania – to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.

Źródło: empik.com

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *