Czas wrócić do korzeni!
Podcast uruchamiałem z myślą o dzieleniu się swoim doświadczeniem i niby tak właśnie jest, ale mało w moim podcaście mojego zawodowego doświadczenia, które przejawiło się na ponad 200 odcinków raptem kilka razy.
Dzisiejszy odcinek, to pewnego rodzaju przełom w podcaście, co nie oznacza, że zmieni się on całkowicie. Będzie w nim więcej treści wspierających rozwój kompetencji zawodowych, dlatego częściej teraz posłuchasz o tematach związanych z rozwojem w kontekście zawodowym:
- planowanie rozwoju zawodowego
- zasady pracy w mniejszych i większych organizacjach
- trudne rozmowy z przełożonym
- trudne rozmowy z pracownikiem
- rozwój finansowy
- przebranżowienie
- rola w zespole i organizacji
- reakcja na zmiany
- wspieranie rozwoju innych
- docenianie wysiłku, nie tylko rezultatu
- stres w pracy
- mobbing
- balans i atmosfera w pracy
- świętowanie sukcesów
I wiele innych.
Jakby nie było blisko 30 lat doświadczenia zawodowego, to spory plecak doświadczeń, błędów, porażek i sukcesów, o których chętnie opowiem dając możliwie największe wsparcie, na jakie pozwala mi podcast.
W czasie tych lat zawodowych doświadczeń miałem szczęście, że moja ścieżka skrzyżowała się ze ścieżką Sławka, który rozmawiał ze mną jako ostatni w procesie rekrutacji do Leroy Merlin. Bardzo dobrze wspominam ten czas. Poznałem kapitalnych ludzi, z niektórymi mam nadal kontakt, a także wiele się nauczyłem.
Każde miejsce, w którym pracowałem i każde pozazawodowe doświadczenia, to wartość, której nie da się realnie wycenić, a która pomaga podejmować lepsze decyzje – czasem gorsze…
Kiedy Sławek postanowił się rozwijać w kolejnych, dużych organizacjach, to z podziwem przyglądałem się jego rozwojowi i właśnie o tym postanowiłem z nim porozmawiać.
Jak wygląda rozwój menedżera, jakie doświadczenia pomagają w tym rozwoju, co jest istotne i czego możemy się od siebie nauczyć, w szerszym znaczeniu zawodowych relacji.
Ja zdążyłem w międzyczasie przesłuchać książkę, którą Sławek polecił na końcu naszej rozmowy, a którą dodałem poniżej.
Zapraszam do rozmowy!
Sławek poleca:
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm – Jim Collons
Pingback: Jak okiełznać informacje zwrotną - Rozwój osobisty dla każdego